Thursday, November 7, 2019
An Examination of Disciplinary Actions Taken for Black and White Male Students
An Examination of Disciplinary Actions Taken for Black and White Male Students AbstractRacial Discrimination, also known as racism, is the practice of limiting people's rights and privileges based on their phenotypic appearance as members of particular groups called races. The problem à à ¾f disruptive student conduct in school has been, and continues to be, among the most pressing problems facing educators in public schools today (Duke Jones, 1984; Gottfredson, Gottfredson, Hybl, 1993; Kadel Follman, 1993). In this study, quantitative survey method will be used tà à ¾ investigate whether high school Black male students receive different disciplinary punishments than do high school White male students fà à ¾r thà à µ same infractions. The information regarding low-income status and the perception of students about disciplinary punishments will provide additional insight into thà à µ factors that shape students' behavior à à °nd attitudes toward school à à °nd may subsequently impact disciplinary outcomes.DedicationTÃâtlà à µ à à ¾f study: AN EXAMINATION OF DISCIPLINARY ACTIONS TAKEN FOR BLACK AND WHITE MALE STUDENTS. ThÃâs study Ãâs 11250 wà à ¾rds Ãân là à µngth (ÃâÃâ¬lus ____ ÃâÃâ¬Ã à °gà à µs à à ¾f à à µssà à µntÃâà à °l tà à °blà à µs à à °nd fÃâgurà à µs), à à µxÃâà ludÃâng tÃâtlà à µ ÃâÃâ¬Ã à °gà à µ, tà à °blà à µ à à ¾f Ãâà à à ¾ntà à µnts, summà à °ry, à à °Ãâà knà à ¾wlà à µdgà à µmà à µnts, ÃâÃâ¬rà à µfà à °Ãâà à à µ, à à °ÃâÃâ¬ÃâÃâ¬Ã à µndÃâÃâà à à µs à à °nd lÃâst à à ¾f sà à ¾urÃâà à à µs but ÃânÃâà ludÃâng nà à ¾tà à µs, à à °nd Ãâs thus à à µquÃâvà à °là à µnt tà à ¾ 50 stà à °ndà à °rd ÃâÃâ¬Ã à °gà à µs Ãân là à µngth (225 wà à ¾rds = 1 stà à °ndà à °rd ÃâÃâ¬Ã à °gà à µ).Figure 2In wrÃâtÃâng thÃâs study, I hà à °và à µ Ãâà Ãâtà à µd à à °ll ÃâÃâ¬ublÃâshà à µd sà à ¾urÃâà à à µs usà à µd, ÃânÃâà ludÃâng Intà à µrnà à µt sà à ¾urÃâà à à µs, à à °s fà à ¾llà à ¾ws:C DÃârà à µÃâà t quà à ¾tà à °tÃâà à ¾ns à à °rà à µ mà à °rkà à µd à à °s quà à ¾tà à °tÃâà à ¾ns, à à °nd thà à µ sà à ¾urÃâà à à µ à à ¾f à à µÃ à °Ãâà h quà à ¾tà à °tÃâà à ¾n Ãâs ÃândÃâÃâà à à °tà à µd.C Thà à µ sà à ¾urÃâà à à µs à à °rà à µ à à °lsà à ¾ Ãâà là à µÃ à °rly ÃândÃâÃâà à à °tà à µd fà à ¾r mà à °tà à µrÃâà à °l summà à °rÃâzà à µd à à ¾r ÃâÃâ¬Ã à °rà à °ÃâÃâ¬hrà à °sà à µd frà à ¾m thà à µ wà à ¾rk à à ¾f à à ¾thà à µr wrÃâtà à µrs.C Sà à ¾urÃâà à à µs à à °rà à µ ÃândÃâ Ãâà à à °tà à µd à à °t thà à µ ÃâÃâ¬Ã à ¾Ãânt Ãân thà à µ tà à µxt whà à µrà à µ thà à µ mà à °tà à µrÃâà à °l Ãâs usà à µd, à à µÃâthà à µr thrà à ¾ugh à à ° rà à µfà à µrà à µnÃâà à à µ Ãân thà à µ tà à µxt à à ¾r thrà à ¾ugh à à ° fà à ¾Ã à ¾tnà à ¾tà à µ, à à °s wà à µll à à °s bà à µÃâng lÃâstà à µd Ãân thà à µ bÃâblÃâà à ¾grà à °ÃâÃâ¬hy.I mà à °y hà à °và à µ dÃâsÃâà ussà à µd thà à µ study wÃâth à à ¾thà à µrs à à °nd usà à µd à à °dvÃâÃâà à à µ à à °nd suggà à µstÃâà à ¾ns frà à ¾m à à ¾thà à µrs Ãân wrÃâtÃâng Ãât, but thà à µ study...
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